Translate

Monday 19 May 2014

Kayu Bujang Galak (Benefits / Khasiat)




Features to identify the male and female:
For males, generally black, but there is a yellow Judah.
For females, generally yellow in colour, but there are also black.
How to recognize a male or a female yellow black? There are two other features to separate the males-  the male are more "heavier" and there are veins bracelet of "silver".
All that has bracelet of "silver" veins is a male no matter black or yellow. Generally, the ones with "silver" veins is heavy.
All that is “heavy weight" is male, regardless black or yellow, or no veins of "silver".

Uses/Benefits:
Its name suggests its usefulness, which is the natural goodness of making someone loved and being a good attractor for Business Sales. In addition, it  prevents waist pain, 
All with God's permission.


How to apply:
Tied to a string and worn as a belt, for all the above purposes. To start, at least 7 days worn continuously. For low back pain (to fix your vein) worn over 7 days.


What's better, tie it to silver rings with beautiful knots such as flower carving chisels or diamond wrap.

-------------------------------I do not own text or picture (Google Images)--------------------------------


Ciri-ciri untuk mengenal yang jantan dan betina:
Bagi yang jantan, umumnya berwarna hitam, tetapi ada juda berwarna kuning.
Bagi yang betina, umumnya berwarna kuning, tetapi ada juga berwarna hitam.
Bagaimana untuk mengenal yang jantan berwarna kuning atau yang betina yang berwarna hitam? Ada 2 ciri lain untuk memisahkan yang jantan iaitu yang jantan lebih “berat” dan ada urat gelang “perak”.
Semua yang ada urat gelang “perak” adalah jantan tidak kira warna hitam atau kuning. Umumnya, yang ada urat gelang “perak” adalah berat.
Semua yang “berat” adalah jantan tidak kira warna hitam atau kuning, atau tiada urat gelang “perak”.


Khasiat semulajadi:
Nama kayunya membawa makna kegunaannya, iaitu khasiat semulajadinya ialah untuk pengasih pelaris dan sewaktu dengannya. Selain itu, untuk tujuan sakit pinggang, serta kebal terdesak dengan izin Allah.

Cara pakai:
Sekurang-kurangnya dicucuk pada tali dan dipakai dipinggang, untuk kesemua tujuan diatas. Untuk permulaan sekurang-kurangnya dipakai 7 hari berterusan. Untuk tujuan sakit pinggang (betulkan urat) dipakai lebih 7 hari.
Terlebih baik untuk tujuan pengasih pelaris diikat pada cincin perak dengan ikatan cantik seperti pahat ukir bunga serta lilit berlian.




No comments:

Post a Comment